onsdag den 22. april 2015

Træningstur

I år skal der trænes, så på dagens 60+ tur valgte jeg at træne rul, div styretag, sideforflytning mm. Det blev til flere rul, men også en enkelt egenredning :-)

Vejret var fantastisk, så jeg lader billederne tale.

 Lækkert forårsvejr
 og spejlblank kanal
 Solen skinnede meget trods en del skyer
 Der var mange edderfugle på fjorden
 Ikke verdens bedste billede, men edderfuglen er en meget flot fugl, jeg altid nyder at se.
 Udsigten mod Vesterhave, hvor jeg rullede i det klareste - men stadig skidekolde - vand
En fiskerbåd fik broen op - og så skulle han da vist lige se om han ku' vælte en kajak og gav fuld gas. Hans forehavende lykkedes ikke, men sikke bølger han fik gang i i den stærke strøm.
Der var mange tusinde gæs på Lindholm. Billedet er fra sydsiden. på nordsiden var der mange flere. Men generelt mange forskellige fugle som gravænder, viber, strandskader, terner, grågæs, regnspover, måger og småænder som jeg ikke kender.
Tjørnen står i fuld flor og dufter dejligt

21 km

Ingen kommentarer: