fredag den 24. maj 2019

Fisketur

Tirsdag havde jeg aftalt med min bedre halvdel at vi skulle have fisk om aftenen.
"Den klarer jeg!" sagde jeg kækt og tog på fisketur. Dvs at jeg roede til Karrebæksminde og fra Fiskehuset på Enø hjembragte jeg en flot kullerfilet.
Undervejs kunne jeg nyde flere flokke gæs der trak hen over himmelen - altid et flot syn
Snart nåede jeg Karrebæksmind og fiskehandleren. Der er nok at vælge imellem, og det koster altid en del kr at besøge butikken
På hjemturen mødte jeg et stort skib i kanalen - det sejlde dog meget langsomt, så jeg mærkede dårligt at det passerede.
Kulleren var en behagelig bekendtskab. Skindstegt ved hård varme var det en meget fin spisefisk, og det er absolut ikke sidste gang den står på kuller i det lille hjem.
Det blev til 15 km

Ingen kommentarer: