onsdag den 9. december 2020

Klinteby

Jens og jeg kørte til Karrebæksminde, satte i ved DUI og roede ud gennem havnen.
Der var ualmindelig blankt vand og ingen strøm, da vi roede under Græshoppebroen.
Vel ude gennem molehovederne drejede vi til højre og krydsede over til klinten efter Vesterhave.
Det blanke vand var blevet afløst af lidt bølger.
Vi fortsatte langs den flotte - men i det disede vejr knap så fotogene kyst - til vi var næsten ude ved Klintehytten.
Da vi vendte næsen hjemad, fik vi vind og bølger lidt imod os. Ikke noget der generede - det var kun hyggeligt at mærke kajakken vugge lidt under sig.
Vesterhaveskoven dør lidt hver gang storme blæser saltvand ind over skovbunden.
Det er en strækning jeg i mine unge dage ofte gik og fiskede i waders.
Fra skoven krydsede vi over til molehovederne, og det var tydeligt at mærke på bølgerne at der var lidt mere vand underos. Det så af og til ud som om Jan og Jens roede i dobbelt undervandskajak
Uddykket havde Jens det store smil på. Både ham og hans Frej er glade for bølger.
Der var stadig ikke meget strøm da vi nåede tilbage mellem molehovederne, og snart var vi land og mødtes alle hos Jørgen til en lille fiskefrokost. 

Det blev til 15 km frem og tilbage langs kysten.

1 kommentar:

Ruth Walls sagde ...


Jeg havde brug for at få adgang til min kæreste, fordi jeg formoder, at han blokerede mig på whats-app og Facebook. Jeg blev træt af at hacke hans telefon selv, men det var ikke muligt, så jeg blev sendt til (int.hackers002@gmail.com), der med succes hackede telefonen og gav mig alle de resultater, jeg havde brug for. så er her for at sætte pris på int.hackere til et job, vil Gud velsigne dig


I needed to get access to my boyfriend phone cause i suspect he blocked me on whats-app and Facebook. I tired hacking his phone my self but it was not possible then i was directed to ( int.hackers002@gmail.com) who successfully hacked the phone and gave me all the results i needed. so am here to appreciate int.hackers for a job will done God bless you