fredag den 6. august 2021

Begyndertur med redningsøvelser

Den stod på beyndertur. 8 begyndere og 5 erfarne roere tog af sted i fin medvind til De Hvide Svaner. Her var der mulighed for lidt limbotræning

Alle kom fint i land, og som sædvanlig var der en hyggelig stemning. En af mine tidligere kolleger - Anne - har meldt sig ind i kliubben, så vi fik lige en lille snak om hvad der var sket de sidste 15 år i vores liv.
Tilbage ved kanalen stod den på redninger - ikke alle var lige hurtige til at vende bunden i vejret, men alle der havde redninger på programmet fik lavet dem, og flere opnåede at blive friroet på turen
Jeg tog også selv en tur i vandet. I første omgang i form af et rul, og senere vætede jeg og udbad mig en redning.
Trods krampe i låret lykkedes det at få reddet mig.
Vi fik roet 11 km - og jeg rundede 1000 km i denne sæson


Ingen kommentarer: