lørdag den 7. april 2018

Tur med Tomas og Thomas

Tomas, Thomas og jeg havde tid til en kort tur.
Vi sagde lidt ude på fjorden farvel til den nybagte far Thomas, der skulle lidt hurtigt retur. Måske var det derfor han havde snuppet en turkajak.
Tomas og jeg fortsatte i den lidt kølige blæst
Vi roede en tur op i Saltø Å, hvor der var flot og behagelig læ for blæsten. Over os spottede Tomas en flok på ca 40 traner på vej nordpå.
Vi mødte en fisker, der mente at vi ikke måtte ro i åen, men det vidste jeg at vi godt måtte. Da vi kom tilbage havde han været på Næstved Kommunes hjemmeside og kunne fortælle os at vi måtte ro 1700 op af åen
Tilbage ved klubben kunne Tomas ikke modstå fristelsen til et rul. Det kunne jeg, og efterfølgende måtte Tomas også indrømme at vandet ikke havde været det rareste at rulle i.
12 km

PS min perle er ved at tage form



Ingen kommentarer: