tirsdag den 24. marts 2020

Onsdagsmøgtur

Onsdag blæste det voldsomt, men vi roede friskt af sted, og planen var at runde Gavnø.

Udlægget var dog lidt for friskt til mig - mit gamle bevægeapperat vil gerne varme langsomt op. Det plejer jeg at gøre ud ad kanalen, men vinden var lige i næsen, og så fik jeg åbenbar taget for hårdt fat. Resultatet var et par skuldre og en arm der bare smertede helt vildt - og jeg faldt langt bagud.

Så da jeg nåede frem til de andre der ventede ved Gavnøbroen, meddelte jeg at jeg vente om. Både Jan og Jens tilbød at følge mig tilbage til klubben - det blev Jan der tog tjansen. Tak for det!

Lige så snart vi vendte om og roede i medvind holdt smerterne næsten op, men det var den rigtige beslutning. Også selv om det vist er første gang jeg har valgt at vende om på en kajaktur. Nå, jeg er jo også blevet 69 år og er opereret i begge skuldre efter cykelstyrt - i den ene sidder et stykke metal og holder sammen på kravebenet. Og det kan mærkes. ØV!

Det blev til 9 km

Ingen kommentarer: