søndag den 4. januar 2009

Problemer

Med det kolde vintervejrs komme har vi fået lidt problemer i NKC. Vores normale isætningbro ved kanalen er taget ned for at blive afløst af en hårdt tiltrængt ny bro. Når "bagdøren" i åen på den anden side af vejen så er blokeret af is, er det noget af en akrobatisk øvelse især at komme op af kajakken uden at rive sit dyre rotøj i styker.
Men så kan man jo tage i svømmehallen og træne rul og redninger. Jeg lærer sgu nok aldrig at rulle - for stiv og for dårlig kropkontrol - men jeg kan snart komme op i kajakken på flere måder. I dag trænede vi stigbøjleentring. Og jeg prøvede at kravle ind i kajakken mens den lå på hovedet, og trak mig op i spidsen af af Tomas kajak.

Tomas Kolbe træner håndrul

og mere almindelige rul

Frank tager en "slapper"....
... mens Jens Christian laver en cowboyentring af min kajak



1 kommentar:

Helge Helligsøe sagde ...

Hej Poul
Nej det ser ikke godt ud med den bro.

Lige da scrollede ned og så de første billede af håndrullet kom jeg virkelig til at fryse - jeg troede det var udendørsbilleder!

Det var det heldigvis ikke...