tirsdag den 6. november 2012

Ny sæson

Vi har haft standerstrygning i NKC. Det betyder at km-tælleren 0-stilles, men giver også anledning til at fundere lidt over sæsonen.

Jeg fik roet så mange km - 1890 - som aldrig før, jeg undersejlede min bro nr 100 tæt ved Strömstad i Sverige, jeg har nu roet under alle broer der forbinder Sjælland med andre øer - og var ude og runde pylonerne på Storebælt, jeg fik roet ved Stevns Klint, Lillebælt og Koster Nationalpark i Bohus og sidst - men slet ikke mindst - fik jeg roet mange ture med gode klubkammerater. Og sandelig om ikke jeg fik en artikel i Havkajakroernes blad.

Jeg kom ikke til Saltholm eller rundt om Møn, og jeg fik ikke taget så mange småture med overnatninger, som jeg havde drømt om.

Men det er fint nok at der stadig er mål for roture og kajakliv. Et af målene i den nærmeste fremtid er en vinterrotur med overnatning. På lidt længere sigt skal Bohus skærgård besøges igen. Det er simpelthen det sted der giver den bedste "value for money" man som kajakroer kan udsætte sig selv for - en uge i fantastisk rovand kan klares for 1000 kr alt incl. Der skal også fiskes mere fra kajak, og endelig skal der bygges en kajak - mere om det senere.

Ingen kommentarer: