lørdag den 8. august 2015

Torsdag blev der trænet teknik

Torsdag skulle der trænes teknik. Jesper og Jes har meldt sig til EPP3 prøve senere på måneden.

Margit der lige har bestået BCU3 demonstrerede høje støttetag. Vandet skulle nå op til øret inden man rettede op. Hun foreslog at vi trænede på lavt vand inden hun roede videre med en flok begyndere. Jeg fik lynhurtigt stukket hånden ned i en musling bange og fik adskillige blødende rifter
 
Det var ikke nemt at lave det høje støttetag på dybt vand, men så fik jeg da trænet rul. Vi trænede også redninger, og her lavede jeg heelhookredning med paddlefloat. - jeg synes generelt at heel hook redninger er nemmere og hurtigere end de traditionelle redninger hvor man svømmer/kravler op på bagdækket, og jeg vil arbejde på at det bliver fælles standardredning på klubbens kajakskoler.

6 km

Ingen kommentarer: