onsdag den 13. maj 2020

Onsdagtur med edderfugle

Denne onsdagstur blev en solotur, da tandlægen havde indkaldt til den halvårlige kontrol. Traditionen tro var det med "nul huller", og så kunne jeg lidt forsinket ro mig en tur. Jeg fulgte sejlrenden mod Karrebæksminde, og var så heldige at komme ret tæt på en lille flok edderfugle.
De flotte hanner ser vi kun om foråret på fjorden, så jeg nød synet af dem, og det lykkedes endda at få et par billeder af dem.
Efter mødet med fuglene roede jeg videre og besøgte min kusine i Karrebæksminde. Det var hyggeligt, men jeg skulle jo tilbage igen. Fjorden lå flot og med kun små krusninger, på himlen var det flotte skyer, så det var en dejlig tur tilbage over fjorden.
Jeg afsluttede med et par rul inden jeg roede ind i kanalen
14 km

Ingen kommentarer: