tirsdag den 25. august 2020

Lille hoddogtur

Efter et par indgreb i mit hjerte over de sidste 14 dage skal jeg også tage den lidt med ro, så det passede fint med en lille "hoddogtur" til Gavnø sammen med Jes.

Heidi skulle også på tur, så hun blev budt på "hoddog" - jeg tror hun var lidt imponeret over setup'et
Turen blev ikke lang, men når man bruger lidt tid på at lave bål, rigge grill til og endelig producere en perfekt "hoddog", så har man det fint og er dejlig mæt af pølse og natur - hvor vi både havde set flokke af stære og viber - når man sætter næsen hjemad.
6 km blev der roet.
PS jeg sad lidt tæt på bålet, der gav rigtig god varme fra sig. Da jeg lettede mig, lød der en mærkelig lyd bag mig, og bålet blussede op. Det var ikke mig der slap en vind, men min trofaste stormagter der også syntes det var for varmt. Så den smeltede og slap gassen løs.

Ingen kommentarer: