mandag den 23. november 2009

Endelig på vandet igen

Så lykkedes det at komme en tur på vandet. Arbejdspress, elendigt vejr og dårlige undskyldninger har gjort at jeg ikke kom af sted i næsten 3 uger. Men denne søndag kom jeg af sted med 3 rokammerater fra NKC.

Vi tog turen rundt om Gavnø i blæst og en smule regn. Bag Gavnø så ve en havørn stresse fuglene på vandet med en lav overflyvning. Det blev ikke til et måltid for den store fugl - måske fordi den ikke gad jage videre med tilskuere.

Rolængde 17 km

3 kommentarer:

Helge Helligsøe sagde ...

Hej Poul
»Arbejdspress, elendigt vejr og dårlige undskyldninger« - det lyder lidt for bekendt.

Heldigvis var der ingen nye broer til brokongen!

Venlig hilsen Helge

Pouls kajakblog sagde ...

Hej Helge

Ja, jeg synes også at have hørt den melodi på din blog.

Nu kom jeg desværre ikke til København og fik de sidste broer i denne omgang. Men jeg går og overvejer en ferietur til Amsterdam eller Venedig - det vil kunne give lidt til listen ;-)

Helge Helligsøe sagde ...

Okay - det burde give et klokkeklart forspring, hvis du husker at få kajakken med...