tirsdag den 16. februar 2010

Overnatning .... fortsat

Så har jeg i en alder af 58 år prøvet noget nyt. Overnatning i telt i sne og frost.

Efter at have vænnet mig lidt til den lettere klaustrofobiske fornemmelse af at ligge i soveposen, lå jeg og nød tilværelsen. Jeg havde taget hue og halsdisse på, men de røg hurtigt - det var simpelthen for varmt.

Inden jeg faldt i søvn, lå jeg og tænkte på alle de ture året forhåbentlig vil byde på. Normalt ville jeg på nuværende tidspunkt af rosæsonen (i NKC slutter sæsonen 1 november - og en ny starter) have roet 2-300 km. De skal indhentes. Mon ikke fruen vil have forståelse for ekstraordinære ro-weekender i løbet af foråret :-). Som skolelærer har jeg tvangsvinterferie lige nu. Jeg står ikke på ski, så jeg ville sgu hellere have en uges ferie i maj. Sikke nogle roture det kunne blive til.

PS - jeg har dog været på vandet. Forleden dag var jeg sammen med fruen en tur ved den lokale strand. Isen lå 5-600 m ud fra kysten, og vi gik os en lille tur på den. Efterfølgende fik vi en frokost på en restaurent, og vi købte fastelavnsboller med hjem. Lækkert!

Ingen kommentarer: