mandag den 9. november 2020

Fantastisk novemberdag

 Søndag havde jeg aftalt med Jesper at vi skulle ro en tur. Vi havde ikke snakket om hvorhen, men da vandet vat spejlblanke, blev vi enige om at ro til Karrebæksminde og lige stikke kajakspidserne ud på bugten.

Det var min første tur under det nye broder, og jeg nåede kun lige at få kameraet frem og tage et billede af trædækket.
Ude på bugten var der mageløst flot og vi blev hurtigt enige om at ro rundt om Enø.
Sjældent har klinterne set så flotte ud.
Der var kun debølger vi selv lavede.
I luften over os så vi flere gange store flokke af gæs.
Frokosten nød vi på Dybsø. Jeg havde kun taget en termokop kaffe med og blev glad da Jesper tilbud mig en af hans madder.
Efter en times tid i solen roede vi hjem via fjorden. På hjemturen mødte vi hele syv andre roere der også havde været ude at nyde denne fantastiske efterårsdag.

25 km

Ingen kommentarer: