søndag den 13. juni 2021

Stafet for livet

Jeg havde en gammel aftale med en flyveven - Kim - om at deltage i Stafet for Livet sammen med Arresø Kajakkub, så jeg surrede Perlen på taget og kørte til Ramløse Havn.

Det blæste voldsomt - op til 18 m i støddene - så stafetroningen foregik inde i havnen. Det var ikke verdens mest spændende sted at ro rundt, så efter en del omgange fik jeg lokket Kim med ud på søen. 

Jeg kom ud i den kraftige blæst og fik rettet kajakken op mod vinden. Jeg lå og ventede lidt på Kim, men han dukkede ikke op. Da jeg vendte kajakken kunne jeg se at han var på vej ind i havnen. Jeg red på et par bølger, og da jeg kom ind til ham, kunne han fortælle at det havde ikke været muligt for ham at rette kajakken op mod vinden. det var vist også kun lykkedes mig pga af Perlens meget lave profil, så vi blev enige om at tage et par omgange til inde i havnen for at bakke lidt om om arrangementet.

Om aftenen pyntede vi kajakkerne med lysposer og sendte et billede til dem der stod for stafetten i området

5 km

Ingen kommentarer: