tirsdag den 24. juli 2012

Store badedag

I et fantastisk vej gik turen mod Karrebæksminde. I kanalen viste en sikkert stolt svanemor afkommet frem.


Bugten lå næsten som et spejl, da jeg roede ud gennem molehovederne,


men der lurede et gevaldigt liv under ovefladen. Jeg tror aldrig jeg har set så mange vandmænd i vandet. Heldigvis var der ikke ret mange brandmænd.
Jeg syntes at jeg fortjente en is, så jeg satte kursen mod stranden - sikke et liv! Men jeg fik min i - en vaffel med hindbær- og kokossorbet med flødeskum og syltetøj, mums!
TV2 kommer også forbi med helikopteren, og der var et indslag i fjernsynet om aftenen om strandlivet.
Jeg roede videre mod Dybsø langs med kysten. I det klare vand var det heldigvis nemt at se de mange sten, der ligger langs klinten - normalt ror jeg noget længere ude for at undgå påsejlinger.
Ved Dybsø var der noget mere plads end ved Karrebæksminde.
Jeg gik i land og lå og solede mig et par timer afbrudt af et par dyp i det varme vand.
Alt godt har en ende og jeg roede sidst på eftermiddagen tilbage mod Karrebæksminde. Her så jeg at ikke alle ombyggede både er lige kønne.
For lige at få en tur ud af det rundede jeg Gavnø på turen hjem. I alt blev det til 35 km.

Ingen kommentarer: