mandag den 30. april 2018

Enø og Dybsø rundt igen, igen

For tredie gang på fem ture gik turen Enø og Dybsø rundt. Det var egentlig "kun" Enø rundt vi skulle have været, men Susanne ville gerne ned og se Svinøgrunden, og Jesper og karin var friske på de ekstra kilometer.

Vejret var fint hele vejen derned, og jeg svedte godt i tørdragten. Den blev taget af da vi nåede frem, og den kom aldrig på igen på den tur.
 Jeg havde ikke fået andet end et æble med på turen - og så så den trekornsbolle jeg købte i Karrebæksminde. Min vandflaske havde jeg tabt, så jeg var glad for den øl Jesper bød på. Kaffe blev det også til, men i slankekurens hellige navn takkede jeg nej til småkager.
Snart sad vi kajakkerne igen og roede hjemad bag øerne.
Der var heldigvis lidt mere vand denne gang, så ikke en ensete gang skrabede jeg bunden elle stødte på en sten.
Tilbage i klubben hyggede vi med kaffe og et par velfortjente småkager.

Det blev til 32 km i flot vejr og rart selskab

Ingen kommentarer: