onsdag den 18. september 2019

Gavnø rundt

Uden kamera roede jeg en tur rundt om Gavnø med Jens. Det blæste en del fra NV, så vi roede til De hvide Svaner og lidt videre inden vi drejede mod Gavnø og fik vinden lige i ryggen.

Snart rundede vi sydvest-spidsen af øen og drev i let rygvind mod Karlsgab. Pause-driverlivet måtte ende og vi padlede in på Fladstrand. Inden vi nåede så vidt, så vi havørn. Oplevelsen blev fulgt af masser af viber, gæs og små vadefugle på engene. Ved Gavnø gemte alle fjordsystemets blishøns sig og en enkelt kærhøg fløj lavt over sivene. På vej mod kanalen - i strid modvind - så vi et par glenter.

Jeg elsker efteråret med begyndende flotte farver på træerne, masser af fugle og en dag som denne med høj klar himmel med hurtigtflyvende skyer.

Vi fik roet 18 km

1 kommentar:

Dilek Kolat sagde ...

Hallo, jeg tror aldri på trollformler i hele mitt liv før jeg møtte Dr.Amiso, jeg er lege fra yrke, 42 år gammel. Les vitnesbyrdene om min sanne livshistorie. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe alle som leser denne artikkelen akkurat nå å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapte kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært sammen med Janne Anttila i årevis, slo han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen min på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen person som aldri trodde at kjærlighetspolitikken eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke valget, men å prøve det, jeg sendte e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt gikk bra før tre dager, at eksen min ville komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luft og overraskende forleden var det rundt 14.00. Eks-kjæresten min ringte meg på mobilen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig, og det var slik vi begynte å leve sammen lykkelig. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremme og suksess, Helse- eller ekteskapelige problemer, Vil du bli kjent i verden, vinn rettssaker, din selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutt å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. Her er hvordan du kan nå ham hvis du trenger hjelp på: herbalisthome01@gmail.com