onsdag den 26. maj 2010

Tirsdagstur med spurt

En almindelig tirsdagstur rundt om Gavnø sluttede lidt usædvanligt.
Jeg skulle tilbage til klubhuset kl 20 og deltage i et møde. Da vi sad og nød de medbragte sandwich og andre godter, spurgte jeg hvad klokken var. Den var 19.25, så med ca. 6 km til klubben, fik jeg travlt.

Da jeg kom på vandet, meddelte jeg at jeg ville prøve at nå mødet til tiden. Det gik selvfølgelig ikke, men det blev en lang spurt, hvor jeg sprængte feltet med min nye SeaBird Expedition. Normalt ror jeg ikke specielt hurtigt, men her fik den gas - og jeg kom da også kun 5-6 min for sent fulgt pænt på vej af Morten og Steen.
Da grupettoen nåede "i mål" blev jeg udsat for en del mobberi for min asociale rotur. Jeg måtte beskæmmet dukke nakken, men synes dog at jeg var undskyldt.
Klubbbens pt længstroende medlem - Morten, der indtil nu har roet 1383 km.
Rolængde 14 km

Ingen kommentarer: