torsdag den 23. juni 2011

Tirsdagstur med lidt lækkerier

Vi var 5 roere der tog af sted på denne tirdagstur. Benny var lidt betænkelig ved den lidt lave vandstand, men han kom ned i sin gul Inukshuk i fin stil. Susanne iggede spændt på.
I godt vejr roede vi Vejlø Strand hvor jeg hev flere bakker med lækkerier op af min kajak. Inden roturen havde der været et lille farvel-arrangement for mig på min arbejdsplads. Jeg har efter et langt arbejdsliv valgt at gå på pension suppleret med efterløn. Ikke at jeg skal til at spille golf - men der bliver nok skruet lidt op for kajakroningen :-)
Lige som arbejdslivet fik også måltidet på stranden en ende og vi skulle videre.
Fra Vejlø roede vi mod Enø og den nedadgående sol.

Som det kan ses, gik det i fin stil

Mens vi roede, trak en meget stor og meget mørk sky sammen, og vi rustede os til en ordentlig byge.
Men vejrgudede valgte at skåne os, og i dejlig medvind gik det snart mod Næstved
Rolængde 19 km

Ingen kommentarer: