mandag den 17. september 2012

Mandag med modvind

Jeg havde aftalt at mødes med Jan ved Lindholm små 4 km fra klubben. Det blev 4 lange km, da jeg havde en strid modvind hele vejen. Og undervejs nåede jeg at få rigtig ondt af mig selv.

Først gjorde det ondt i den ene skulder, og så gjorde det ondt i den anden skulder. De plagede skuldre kan ikke lide at skulle arbejde hårdt uden opvarmning, men hvis ikke jeg arbejdede hårdt kom jeg ingen vegne.

Da vi nåede Gavnøs vestlige spids holdt skuldrene heldigvis op med at protestere mod mishandlingen - nu begyndte det også snart at ligne medvind :-). Vi fik sågar lidt hyggesurf på vej mod Karlsgab.

Inde på Fladstrand var der det sædvanlige mylder af fugle af alle arter, og det sad vi og nød mens vinden drev os den rigtige vej.

Da vi roede mellem Gavnø og Ydernæs, lettede en meget stor flok gæs. Efteråret er en herlig tid for os naturnydere! Også selv om det blæser.

Rolængde 16 km

Ingen kommentarer: