søndag den 8. juli 2018

Solotur til Karrebæksminde

Søndag formiddag blev brugt til en smuttur til Karrebæksminde. Der var en del liv på fjorden med andre både - måske fordi fiskerne senere på dagen skulle afholde deres kapsejlads. Det kunne også ses på det store antal besøgende på kroer og cafeer langs kanalen mellem Sjælland og Longshave. Et par steder var der sågar levende musik.
Efter et smut rundt i havnebassinet roede jeg tilbage til den relative fred på fjorden. Jeg holdt en kort pause ved De hvide Svaner inden den sidste tur over til rullepladsen uden for kanalen. Endelig er jeg nået dertil hvor jeg ikke tvivler på om jeg kommer rundt, men også kan arbejde lidt med stilen. Lige nu øver jeg mig på at komme stille og roligt rundt uden at bruge ret mange kræfter.
Hjemkommet til NKC fik jeg set klubbens nye 2'er idet Lats og Jeanette tog på tur i den. Det må prøves en dag.
16 km

Ingen kommentarer: